[ Ovaj oglas više nije aktivan ]
Ako te zanima neprofitni sektor i zaštita prirode, Excel i brojke su ti u malom prstu, a
ujedno si samostalan/na i pedantan/na, pozivamo te da se pridružiš Hyla timu!
Radno mjesto: Administrator/ica Udruge Hyla
Mjesto rada: Ured Udruge Hyla, Lipovac I br. 7, 10000 Zagreb
Datum početka?
Datum početka rada je 02.11.2023. Ugovor o radu sklapa se na određeno vrijeme od godinu
dana (uz mogućnost prelaska u stalni radni odnos). Probni rad predviđen je u trajanju od 6
mjeseci.
Opis poslova:
- Redovito mjesečno pripremanje dokumentacije za vanjsko računovodstvo Udruge (ulazni/izlazni računi, blagajna, evidencija radnog vremena, priprema ugovora itd.).
- Izdavanje e-računa, plaćanje računa.
- Vođenje obaveznih evidencija Udruge.
- Izrada administrativnih i financijskih izvještaja.
- Organizacija ureda (briga o potrošnom materijalu, printerima, organizacija dolazaka čistačice).
- Priprema dokumentacije za postupke javne nabave ili za prijavu projekata Udruge.
- Praćenje projektne administracije i financija na projektu LIFE for Mauremys, priprema financijskog i administrativnog izvještaja (20% radnog vremena, ostatak radnog vremena odnosi se na ostale nabrojane poslove).
- Ostali poslovi vezani za financije i administraciju po nalogu poslodavca.
Osoba mora biti:
- Samostalna i proaktivna u provođenju zadataka.
- Izraženih organizacijskih sposobnosti.
- Prilagodljiva i snalažljiva u novim situacijama i ponekad kratkim rokovima.
- Precizna, temeljita i kreativna u radu.
- Prilagodljiva radu s osobama različitih profila.
- Zainteresirana za rad u neprofitnom sektoru.
- Spremna za povremena putovanja u Hrvatskoj i inozemstvu.
Uvjeti:
- Završena srednja škola ili fakultet.
- Poželjno barem dvije godine iskustva rada na poslovima vezanim za financije i administraciju.
- Informatička pismenost s posebnim naglaskom na Excel.
- Napredna razina engleskog jezika u govoru i pismu.
- Iskustvo u administriranju EU projekata je prednost, ali nije uvjet.
Što nudimo:
- Izazovan posao u timu u kojem se cijene izvrsnost, znanje, spremnost na učenje, preuzimanje inicijative te snalažljivost.
- Mogućnost kontinuiranog usavršavanja i unapjeđenja vlastitih stručnih vještina.
- Mjesečna naknada troškova za prijevoz i prehranu.
Postupak prijave i izbor kandidata:
Isključivo na mail Udruge Hyla: info@hhdhyla.hr
Poslati:
- Životopis na hrvatskom jeziku
- Pismo motivacije na hrvatskom jeziku do maksimalno 500 riječi koje sadržava opis dosadašnjeg iskustva, stečenih vještina i znanja relevantnih za navedeno radno mjesto te osobna očekivanja od radnog mjesta. Ako osoba već ima iskustva u administriranju EU projekata, navesti reference projekata.
- Pismo preporuke – poželjno, ali nije obavezno
Nakon selekcije kandidati koji su izabrani u uži izbor biti će pozvani na razgovor.
Oglas za radno mjesto je otvoren do 23.10.2023 godine do 12:00h!
Veselimo se vašim prijavama, Hyla tim.